نرم افزار های کاربردی برای شروع انیمیشن سازی
نوشته شده توسط : علی

در ابتدا توصیه می شود که شما نرم افزار های «فلش» و «فوتو شاپ» را یاد بگیرید. و بعد به سراغ نرم افزار های دیگر بروید، که به آن ها در ادامه اشاره خواهد شد.

نرم افزار فلشAdobe Flash  نرم افزاری قدرتمند برای ساخت محتوای انیمیشن و چند رسانه ای می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید رسانه های زیبا برای دسکتاپ و چندین دستگاه مختلف مانند تبلت ها، گوشی های هوشمند و تلویزیون ها تهیه کنید.

 

نرم افزار فوتو شاپAdobe Photoshop بدون شک قدرتمندترین و محبوب‌ترین نرم افزار حرفه‌ای ویرایش عکس، ساخت مدل‌های سه بعدی، طراحی و نقاشی است که بیش از ۲۵ سال از ارائه اولین نسخه آن می‌گذرد و مرتباً با ویژگی‌های جدید به روز می‌شود.

 

نرم افزار افتر افکت:  Adobe After Effects  نرم افزاری پیشرو برای ایجاد حرکت های گرافیکی پیچیده و جلوه های بصری سینمایی است.

 

سخت افزار

کامپیوتر: شما برای استفاده از نرم افزار هایی همچون فوتوشاپ و یا فلش نیاز به یک سیستم خیلی پیشرفته ندارید و کامپیوتر های امروزی با کانفیگ معمولی هم می توانند از پس اجرای این برنامه ها به خوبی بر بیایند.

تبلت: اگر تمایل برای استفاده از تبلت را دارید می توانید از تبلت های نوری ارزان قیمتی که در بازار وجود دارد همچون (اینتوس پرو) استفاده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: